Marge creëert projecten die gevormd zijn naar de voorwaarden waaraan het zijn complexiteit ontleent. In die context kan stijl alleen een beperking zijn.
Selecteer
Situaties III (een huis vol)
074
Overstag
102
Situaties II (vrij-blijvend)
070
Koningsmantel
130
Soberrijk II
147
Reprise
077
Hofbode III (Crusoe)
162
Splijten II
124
Kine In Form
051
Assisenzaal Oud Gerechtsgebouw Antwerpen
025
Klutter
019
Reiken III (licht, zicht, anti-dicht)
099
Loo II (biotoop)
170
Hofbode II (zonnewijzer)
125
Walden
109
Dorpshuis
157
Splijten III
095
Décollage IV
101
Vlinder
091
Vlot
068
Dwarsligger
053
Villa Geurts
196
Reiken II (tweezicht)
097
Weifelwand
037
Betonnen Boot
002
Incision III (bolwerk)
046
Rauw
149
Peuterplek
135
Vliet
113
Décollage II
084
Station Groenendaal
076
Kerken met toekomst Diest
131
Zwaluw
052
Reiken
059
Kreuken
024
Bressen II (nat)
114
Décollage III
093
Dwarsligger II
140
Strekken I
060
Soberrijk
047
Een gat in de lucht II
056
Situaties I (Gegrepen)
062
Décollage
036
Snoeien
032
Halve Maan bunkers Oostende
044
Vleeshuis Antwerpen
058
Hoofding
064
Kreuken II (Kenter)
043
Bressen
034
Splijten IV (cascade)
106
Een gat in de lucht III
057
Een gat in de lucht I
048
Kine Fieuws
194
Kruiskruk
012
Tafelkamer
035
Eilandtuin kasteelvijver in de Plantentuin van Meise
069
Hôtel Particulier
042
Draftafel
013
Elektriciteitscentrale Langerbrugge
038
Aanplakbiljet
010
Komeetkruk
006
Loo
134
Krattenkast
007
Reiken IV (Babylon)
117
Papegaaikast
021
Vakwerk
127
Plankenvloertafel
008
Stukken Tafel
023
Hemelrijk (gestapelde werelden)
179
Zolder bij de Peperbus
018
Ferrocementen Koffietafel
003
Korrel (I II III)
195 215 219
Anomalieën
022
Strekken IV
088
Splijten
111
Fonkel
112
Flanken
115
Décollage V (frugaal)
120
Kreuken III (waaier)
103
Een gat in de lucht IV
065
Stadspaleis
176
Indruk
201
Archief
Wolk
212